• Ważne ogłoszenie
Procedura ustalenia nowego hasła do konta po konwersji do phpBB3: http://www.youtube.com/watch?v=JD_a1wNcJ3c

Który model A6 C5?

Nie możesz czegoś kupić, wykonać, znaleźć ? Pytaj o wszystko czego Ci obecnie potrzeba bo dobrze trafiłeś.

Który model A6 C5?

Postprzez tinek33 » 2013-08-10, 22:42

Witam
Mam takie pytanie... który model i z jakim silnikiem polecalibyście najbardziej?
Który silnik najmniej awaryjny?
W sumie poszukuję informacji na temat silników mocniejszych od mojego, nie istotne czy diesel czy benzyna.
Proszę o wasze opinie, gdybym chciał zmienić moją A6 to chciałbym wiedzieć na jaką :) czy trzymać się mojego 1.9 TDI 110km czy czegoś mocniejszego.
Średnio robię ok 25 tyś rocznie, więc troszkę tych km robię.

Z góry dziękuję!!!
Ostatnio edytowano 2013-08-11, 19:00 przez tinek33, łącznie edytowano 1 raz
Przebieg 305000
Avatar użytkownika
tinek33
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2013-08-05, 22:04
Lokalizacja: Niepołomice
Model: A6 C5
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Imię: Marcin

Postprzez Przemcio » 2013-08-11, 12:57

tinek33 napisał(a):Średnio robię ok 25 tyś miesięcznie, więc troszkę tych km robię.
nie zgubiłeś przecinka? wycholdziło by na to że robiss 300tyś km rocznie ;)

Na pewno godnym następcą bedzie 1,9 AWX 130 koni w poliftowej budzie, chyba że chcesz 2,5 tdi to szukaj RM 2004 z silnikiem BAU :mrgreen:
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 792
Dołączył(a): 2013-06-01, 12:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: A6 C6
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005

Postprzez BADIX » 2013-08-11, 13:09

Z dizli nie masz zbyt szerokiego wachlarza możliwości :-)
Swój zamienić na 130 KM lub ewentualnie u siebie podciągnąć w jakiś tam sposób moc.
Ciężko Ci będzie znaleźć zadbany C5 2.5 Ten silnik z manualem w ośce potrafi być bardzo ekonomiczny. Napęd na 4 koła + automat niestety już potrafi zaskoczyć wyższym spalaniem tym bardziej w korku.
Jak benzynowy to jak robisz tyle km to może warto byłoby pomyśclec nad gazem.

Tylko powtórzę sie - C5 jest juz coraz starsze. Trafić na zadbany egzemplarz ( prócz mojego oczywiście :-P ale jest nie do sprzedania ) będzie bardzo trudne ale nie niemożliwe.
BADIX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1741
Dołączył(a): 2013-05-31, 09:00
Model: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: INNY
Napęd: FWD

Postprzez tinek33 » 2013-08-11, 19:02

Dzięki za podpowiedzi, roczny przebieg poprawiony :mrgreen:
Przebieg 305000
Avatar użytkownika
tinek33
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2013-08-05, 22:04
Lokalizacja: Niepołomice
Model: A6 C5
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Imię: Marcin

Postprzez elegant76 » 2013-08-25, 10:58

tinek33,

Wybrałeś już coś ciekawego ?
elegant76
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2013-08-10, 16:31
Lokalizacja: Zegrze
Model: A6 C6
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005

Postprzez tinek33 » 2013-08-25, 12:34

elegant76 napisał(a):tinek33,

Wybrałeś już coś ciekawego ?


Ten temat powstał z czystej mojej ciekawości :)
(ewentualnie, gdybym chciał zmienić swój samochodzik)

[ Dodano: 2013-08-27, 13:12 ]
A co sądzicie o silniku 2.8 benzyna ??
Chodzi mi o awaryjność, ile droższe będzie OC+AC+NNW :)
Jeżeli ktoś ma ten model piszcie wszystko o tych modelach.
Chyba że jakiś inny benzynowy silnik jest godny polecenia
Dzięki z góry :)
Przebieg 305000
Avatar użytkownika
tinek33
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2013-08-05, 22:04
Lokalizacja: Niepołomice
Model: A6 C5
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Imię: Marcin

Postprzez citrin » 2013-09-06, 15:20

1.8T, także polecana przez klubowiczów, a jakby jeszcze w Q to tym bardziej.

Rzadki egzemplarz
Pamiętaj, że minuta gniewu odbiera Ci 60 sek. szczęścia.

Pierwsza pomyłka to błąd, następna to już błądzenie.
Avatar użytkownika
citrin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2013-06-11, 00:59
Lokalizacja: Pelplin
Model: A6 C5
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez BADIX » 2013-09-06, 20:25

tinek33 napisał(a):A co sądzicie o silniku 2.8 benzyna ??
Chodzi mi o awaryjność, ile droższe będzie OC+AC+NNW :)
Jeżeli ktoś ma ten model piszcie wszystko o tych modelach.
Chyba że jakiś inny benzynowy silnik jest godny polecenia
Dzięki z góry :)


może nieśmiało zaproponuje 3.0 ...?

Poz
BADIX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1741
Dołączył(a): 2013-05-31, 09:00
Model: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: INNY
Napęd: FWD

Postprzez gacek197 » 2013-09-06, 21:41

Może uwaga ............. 4.2 :mrgreen: jak sie bawic to sie bawic <lol>
gacek197
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2013-07-19, 20:13
Lokalizacja: Radom
Model: S6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 AQJ 340KM
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: £ukasz

Postprzez BADIX » 2013-09-06, 21:44

gacek197 napisał(a):Może uwaga ............. 4.2


tez o tym przez chwile pomyśląlem ale to są juz dużo wyższe koszty utrzymania jak w V6 do 3.0. Poza tym 3.0 ustrzelić to też loteria :-)
BADIX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1741
Dołączył(a): 2013-05-31, 09:00
Model: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: INNY
Napęd: FWD

Postprzez Lechu » 2013-09-07, 15:10

1.8 T jest drogie w eksploatacji jak na PB.
3.0 jakąś wadę miały . I części też drogie.
Protestujmy przeciw rejestrowaniu aut z kierownicą nie po tej stronie.
Avatar użytkownika
Lechu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2013-05-30, 22:06
Lokalizacja: 127.0.0.1
Model: A6 C5
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997

Postprzez tinek33 » 2013-09-07, 22:08

A 2,7 Biturbo co o tych sinikach sądzicie?
Przebieg 305000
Avatar użytkownika
tinek33
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2013-08-05, 22:04
Lokalizacja: Niepołomice
Model: A6 C5
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Imię: Marcin

Postprzez nie pamietam 82 » 2013-12-06, 13:06

Za 2.7 TT bym sie nie brał - chyba ze masz kase i lubisz ładowac ja w naprawy, poza tym ciezko w Polsce znalezc ten silnik w przyzwoitej (zaznacze) kondycji. Ja mialem wczesniej 2.8 quattro AQD z 1999 w budzie A4 i zlego slowa nie powiem na ten silnik. Fakt - trzeba było uszczelnic go raz na jakis czas ale motor praktycznie bezawaryjny. Założyłem BRC Sequent Plug&Drive i cieszyłem sie jazdą. Srednie spalanie lpg 11-14l w cyklu mieszanym. Zanim kupiłem 2.5 TDI szukalem wlasnie 2.8 lub 4.2 w budzie C5 ale nic ciekawego nie było - wszystkie 4.2 jakie oglądalem były "trupami". Druga kwestia ile masz pieniedzy na auto. Ja szukalem do 20-22 tys i lipa. 2.5 trafiła sie zadbana wiec ... wszystkiego trzeba w zyciu spróbowac ;-)
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 669
Dołączył(a): 2013-12-05, 10:18
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Adrian

Postprzez RomanS » 2013-12-06, 16:20

Lechu napisał(a):1.8 T jest drogie w eksploatacji jak na PB.


Z moich doświadczeń wcale tak nie wynika. Co prawda uzywam w Passacie B5 FL ale wielkościowo to to samo co A6. Naped na przód, jeśli prędkość podróżna nie przekracza 120 km/h to zuzycie paliwa ok. 8 litrów/100 km przy jeździe dynamicznej.

Tyle samo ostatnio osiągnąłem w aucie zastepczym Hyundai i30 z silnikiem bodaj 1,4 wolnossącym. I30 z przebiegiem o połowę mniejszym i 7 lat młodszy od Passata. A warunki podrózowania jednak w Passacie zupełnie inne :)
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 402
Dołączył(a): 2013-05-31, 11:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000


Powrót do Help Line czyli Poszukuję

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości